Тиждень фізичної культури

    Сприяння здоров'ю та здоровому способу життя визначене законодавством України як один з основних напрямів державної політики охорони здоров'я.  Тому одним із основних стратегічних завдань національної освіти є виховання учнівської молоді в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я і здоров'я оточуючих, як до найвищої індивідуальної та суспільної цінності.

    Усім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров’я, а кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Доброю традицією нашої школи стало проведення Тижня фізичної культури. З великим захопленням пройшли в нашій школі змагання з міні-футболу між класами. У запеклій боротьбі першість школи вибороли учні 8 класу, здобувши перемогу в учнів 5 класу. Незламність сили духу показали учні 7 класу, виборовши почесне ІІІ місце.

   І на завершення Тижня фізкультури збірна команда учнів стала в протистояння вчителям школи.   З кожною хвилиною гри напруга зростала. Глядачі підтримували гравців криками, свистом, скандуванням. Та все таки досвід переміг…