Стилі та моделі педагогічного спілкування

  Учитель і учень ... дві основні фігури в школі. Особи, чиї взаємини на уроці і поза ним безпосередньо і вирішально впливають на весь навчально-виховний процес, визначають його успіх. Не випадково так важливо створення в школі атмосфери глибокого взаєморозуміння, доброзичливості, поваги, співпраці.

Якими засобами і шляхами досягти духовної спільності вчителя з учнями - цієї першооснови всіх успіхів у навчанні та вихованні?

  Відповіді на ці та інші запитання вчителі нашої школи шукали на психолого-педагогічному семінарі-практикумі, який відбувся у стінах нашої школи 17 листопада.

Робота психолого-педагогічного семінару була спрямована на вирішення існуючих психолого-педагогічних проблем школи.

            Психолого-педагогічний семінар мав предметом свого обговорення конкретні проблеми навчального закладу, а не проходив на абстрактно-теоретичному рівні, тобто наочно показував, що психологічні знання безпосередньо пов’язані з вирішенням конкретних проблем навчання та виховання дітей.